3de week - Reisverslag uit Athene, Griekenland van donald flamme - WaarBenJij.nu 3de week - Reisverslag uit Athene, Griekenland van donald flamme - WaarBenJij.nu

3de week

Door: donald

Blijf op de hoogte en volg donald

17 September 2007 | Griekenland, Athene

goeie middag allemaal,

oe ist daar in belgie? Hier is alles dik in orde. Vorige week ist er vree veel wind geweest, dus da was dik in orde. Nu is de wind weer gevallen en zijn de temperaturen weer enorm hoog.

Ik heb deze week nie veel kunnen doen, twas vree veel werken. Ik ben wel een paar keer in kos gaan eten. Ik denk dak vandaag het eiland wa ga bezoeken.

Anders nie veel speciaals.

Vele groeten,

ikke

  • 17 September 2007 - 11:00

    William En Carol:

    Ela,

    We zijn blij dat alles goed gaat en dat je je daar al thuis voelt.
    Hier niets speciaals, zeer slecht weer!
    Geniet van je vrije dag en van het eiland.

    Hou je goed,

    Groetjes
    Will en Carol

  • 17 September 2007 - 11:55

    Moumouchke:

    Yo Donaldje!
    contente d'avoir de tes nouvelles chaque semaine...ici boulot, études,..et il fait dèg! the usual quoi!vu qu'on va chaque année au club,j'essaierai qnext destination soit Kos ok?
    Profites-en bien!
    Hug n kisses
    Delphine

  • 17 September 2007 - 20:31

    Mathieu:

    hey choco,

    k weet gelijk nie wa zeggen, ge zit gelijk ver maar toch dichtbij.. al wat leuke ladies ontmoet?!

    groeten
    uw kapitein

  • 18 September 2007 - 10:06

    Muriel:

    yoowww broerke!
    Tis ier mottig in België!
    Dit weekend naar verlovingsfeest gegaan
    van de broer van carl, en ik mag de
    bruidsjurk ontwerpen!!!
    Veel ander nieuws is er nie...
    Geniet van het goede weerke anders,
    groetjes van mij en Carl!!
    xxxx

  • 22 September 2007 - 11:31

    Virginie:

    Hier is er ook niet veel speciaals gebeurd. Ja, helaas heb ik zo geen spannende momenten. Ik wacht nog steeds op nieuws om zelf te kunnen vertrekken en wachten duurt lang...

    Weet je al iets over je volgende bestemming en hoelang je er zal blijven?

    Ben benieuwd naar je volgend berichtje om nog iets van je te horen!

    We missen je!

    Dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2008

eindelijk wa tijd

21 December 2007

Alles dik in orde hier

01 December 2007

Nieuw vertrek

07 Oktober 2007

ik ben terug

24 September 2007

4de week
donald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 9154

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: