Alles dik in orde hier - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van donald flamme - WaarBenJij.nu Alles dik in orde hier - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van donald flamme - WaarBenJij.nu

Alles dik in orde hier

Door: donald

Blijf op de hoogte en volg donald

21 December 2007 | Bahama's, Nassau

Elaba,

ik ben een paar weken geleden toegekomen en alles verloopt hier goed. De zon schijnt en de colega's zijn de max.

Het is hier alle dagen in de zon wakker worden en buiten eten, de temperaturen zijn wel al afgekoeld, maar ze blijven tussen de 25 en 28 hangen... Zalig les geven dus, het is wel een rustig dorp, maar dan feesten we gewoon door onder de GO's...

Ik kan mijn gsm hier niet gebruiken en internet is mega traag... dus probeer mij niet te bereiken.

ik zal een meer nieuws geven als ik wa meer tijd heb.

Ciao iedereen

Groetjes,

ikke

  • 22 December 2007 - 10:13

    William:


    Take care

    William :-) Flamme

  • 26 December 2007 - 17:31

    RAMBO:

    Hier everything as usual
    Carol was zeer content met haar golfhandschoen;
    we trachten uw kerstcadeau op te sturen;
    ge krijgt 4OO euro weer van de belastingen ;
    Sammy laat stinkende scheten;
    we trachten in maart af te komen ; ik heb een mailke gestuurd naar de chef de village hierover
    bisou
    papa

  • 27 December 2007 - 11:07

    Virginie:

    Elaba,

    blij iets van je te horen. Ik wit momenteel in Villars-sur-Ollon (GO Mini Club). De zon schijnt en er ligt 1 meter sneeuw dus alles gaat goed. Ben benieuwd naar je verhalen.

    Dikke zoen

    -xxx-

  • 07 Januari 2008 - 23:34

    Pierre Nelen:

    Pas beaucoup de réactions sauf que je trouve formidable qu'à 24 ans tu es dans un pays ou de ma vie je sais que je n'irai jamais! Je te souhaite une bonne année et surtout garde le cap et donnes nous encore et toujours des nouvelles de tes îles paradisiaques!
    Pierre - Evelyne - David - Boris et Coralie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahama's, Nassau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2008

eindelijk wa tijd

21 December 2007

Alles dik in orde hier

01 December 2007

Nieuw vertrek

07 Oktober 2007

ik ben terug

24 September 2007

4de week
donald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 9162

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: