eindelijk wa tijd - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van donald flamme - WaarBenJij.nu eindelijk wa tijd - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van donald flamme - WaarBenJij.nu

eindelijk wa tijd

Door: donald

Blijf op de hoogte en volg donald

18 Januari 2008 | Bahama's, Nassau

Hey idereen,

alles goed daar? Ik hoop van wel. Hier is het nog steeds de max, ma er is nie veel vrije tijd. Meestal gebruiken we onze vrije tijd om een dutje te doen, ook al hebben we soms maar 15 minuten.

Vorige week hebben we helaas minder goed weer gehad, veel regen, wind en het was koud... in elk geval die temperaturen was ik niemeer gewoon... Vandaag is het mooie weer terug. Blauwe hemel, geen enkel wolkje en zo'n 28 graden.

Elke dag werk ik van negen s'avonds tot 2u 's morgens, tenzij ik moe draaien, dan heb ik later gedaan. We durven wel eens verder feesten onder GO's in de GO-building. Dit is waar al de GO's slapen. We zijn met 124...

Onze kamers zijn redelijk groot, we hebben elk een persoonlijke kamer met tv, bureau en koelkast (voor den drank...) We delen een badkamer per 2.

Voor de rest niets speciaal, ik e nie genoeg tijd om veel te doen hier buiten. Gelukkig is buiten de club niets te beleven op dit eiland.

Ik ga jullie laten want ik moe mijne was gaan doen.

Vele groetjes,

ikke

  • 18 Januari 2008 - 18:45

    Huub:

    Wat een onnozel gebrabbel van een volwassen vent, schrijf aub fatsoenlijk Nederlands dan kom je ook een beetje serieus over.

  • 18 Januari 2008 - 19:43

    Carl Nelen:

    yoo Donald!
    Drukke werkdagen blijkbaar :-) maar ik denk dat het weer wel een stuk moet goedoen nee?
    Allesins veel succes en fun daar. Ik ben met examens bezig nu dus veel fun is er niet..
    Enjoy!
    carl

  • 20 Januari 2008 - 23:41

    Nicolas Dewulf:

    Yoow! Zeg, Donald, tot wanneer blijf je daar? Ik kom namelijk van 16 tot 31 juli dit jaar terug! Those good old memories :-) Misschien tot dan hé!

    Cheers
    Nicolas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahama's, Nassau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2008

eindelijk wa tijd

21 December 2007

Alles dik in orde hier

01 December 2007

Nieuw vertrek

07 Oktober 2007

ik ben terug

24 September 2007

4de week
donald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 806
Totaal aantal bezoekers 9159

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: