Nieuw vertrek - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van donald flamme - WaarBenJij.nu Nieuw vertrek - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van donald flamme - WaarBenJij.nu

Nieuw vertrek

Door: donald

Blijf op de hoogte en volg donald

01 December 2007 | Bahama's, Nassau

Hallo iedereen,

5 december ben ik weer weg. Deze keer vertrek voor 10 maand. Ik zal weer eens per week proberen nieuws te geven.

Tot de volgende, maar dan zal ik nieuws kunnen geven van in de zon...

Ciao

  • 01 December 2007 - 16:25

    Virginie:

    Ela, heb het je wss al gezegd, maar ben echt blij voor je dat je weer op avontuur gaat. Je gaat het daar weer eens goed doen en de mensen entertainen zoals je meestal doet ;)

    Ik ga je missen, maar het weerziens zal des te leuker zijn!

    Anyway, stel het goe en keep it cool :)

    Dikke zoen en knuffel
    -xxx-
    Virgie

  • 01 December 2007 - 16:27

    Nicolas Dewulf:

    Yo den Donald!

    Kzie dat ge naar Columbus Isle vertrekt, ik ben daar in de zomer van 2006 geweest en ik kan u verzekeren, 't is daar fantastisch: het eten en dus hele buffet is echt lekker, de bars zijn de max en het volk is vree vriendelijk. een van schoonste vakanties ooit.

    profite a fond

    grtz
    nicolas dewulf

  • 10 December 2007 - 08:39

    Carl:

    Have fun! Zal wel geen probleem zijn zeker é :)

  • 13 December 2007 - 11:38

    MAM:

    Heb Pieter a.d. tel gehad, is ook verbaasd dat er nog geen nieuws is....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bahama's, Nassau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2008

eindelijk wa tijd

21 December 2007

Alles dik in orde hier

01 December 2007

Nieuw vertrek

07 Oktober 2007

ik ben terug

24 September 2007

4de week
donald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 9153

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: