ik ben terug - Reisverslag uit Athene, Griekenland van donald flamme - WaarBenJij.nu ik ben terug - Reisverslag uit Athene, Griekenland van donald flamme - WaarBenJij.nu

ik ben terug

Door: donald

Blijf op de hoogte en volg donald

07 Oktober 2007 | Griekenland, Athene

Elaba iedereen,

na een maand in Griekenland ben ik terug voor een paar weken. Dus een maand geen nieuws niet meer... Normaal vertrek ik begin November opnieuw, maar dan naar Egypte. Dit zal voor 9 maand zijn.

Anders niet veel nieuws, mijn laatste week daar was druk. Voor de rest alles dik in orde en aan het profiteren van het mooie belgische weer... Wel nogal koud vind ik.

Vele groetjes,

ikke

  • 07 Oktober 2007 - 17:34

    Virginie:

    Ela, bedankt om ons op de hoogte te houden ;)

    wel blij da je terug bent, maar wss kan je niet wachten om weer te vertrekken. Ik heb da toch, dak ni kan wachten om mijn boelke te pakken.

    Tot gauw, dikke zoen

  • 07 Oktober 2007 - 19:22

    Charles:

    yo donald,ik las net op facebook clubmed group dat kos toe is wegens staking plaatselijk personeel...
    de leute
    ik stuur mail nr PR-GO alexandra dat er coole belg toekomt bij het zeilen...
    de leute
    carlito

  • 08 Oktober 2007 - 22:29

    William Flamme:

    Leuk ,hou je goed
    Adios

    William

  • 01 December 2007 - 12:55

    Brecht Coucke:

    Yow Dolle,

    leuk u nog ne keer gezien te hebben,
    stel het wel in de fucking bahama's...
    yihaa,

    hou u goed hé, en tot daje nog ne keer binnenkomt vo ne goeien te drinken...

    respect bro,

    Brecht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2008

eindelijk wa tijd

21 December 2007

Alles dik in orde hier

01 December 2007

Nieuw vertrek

07 Oktober 2007

ik ben terug

24 September 2007

4de week
donald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 9163

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: