4de week - Reisverslag uit Athene, Griekenland van donald flamme - WaarBenJij.nu 4de week - Reisverslag uit Athene, Griekenland van donald flamme - WaarBenJij.nu

4de week

Door: donald

Blijf op de hoogte en volg donald

24 September 2007 | Griekenland, Athene

Elaba iedereen,

alles goed? Hier is het nog steeds dik in orde. Veel zon, maar de wind is enorm toegenomen.We hebben al twee keer moeten sluiten... Wanneer de wind valt is het wel weer 44 graden...

Volgende week ga ik waarschijnlijk een paar andere eilanden bezoeken.Het schijnt dat de vulkaan de moeite waard is.

Vandaag is mijn rustdag, dus ga ik niet veel doen, de week was nogal zwaar. Ik ga juist wa varen en dan niets doen.

Oh ja, deze winter zit ik normaal gezien in Elguna (das Egypte) en in mei/april in Djerba de la douce. daarna weet ik nognie.

Vele groetjes,

ikke

  • 24 September 2007 - 09:24

    Nicolas:

    Jo flammieboy woar zitte? Ja kmoe zeggen dak u wel mis het idee da ge zo ver zijt den laatste tijd hadden we nie veel contact mee ma ge waart nog in de buurt enfin kvindt cool da ge het daar goe stelt have fun en tot zeer binnenkort é

    greetz

    Nico

  • 24 September 2007 - 09:31

    William Flamme:

    Leuk leuk,Als je kans hebt om de vulkaan te gaan bezoeken gewoon doen !!.Hier in België weer slecht weer.Ik ben volop bezig met de voorbereidingen van Guatemala want volgende week vertrek ik de 2 oktober.Hou je goed,geniet van je rustdagje.
    Ciaokes William Flamme.(btw in januari werk ik voor Mercedes op het autosalon)Je hebt super veel groeten van het Team.

  • 24 September 2007 - 15:19

    Laurent:

    Yo Flamme,

    leuke vooruitzichten op komst! Zij de daar een beetje braaf met de meisjes? Niet ta de tien en tander zu durven uitsteken é, maar just voor te weten u never know ;)
    Laat maar weten when back in belgium,it's been a while!

    Tiens toi bien et prudence! :)

    Laurent

  • 27 September 2007 - 11:33

    Charles Vanderstraet:

    jo donald
    el gouna is zalige!!!
    ik was er Maand geleden
    coole zielgo's.ge gaat u aùuseren.
    allemaal senegalezen behalve 1van tahiti.hun naam is mij wel nie meer duidleijk.aja nog nen italiaan.
    twordt zowieoz d emax.
    ik heb emial adres van zwitsere PR-go daar.kga haar op hoogte brengen van de coole belg die afkomt;-)
    misschien kom ik na maleisie nog eens zeilen in elgouna.
    eenmaal intenret verbinding beter start ik blog over mijn verblijf hier in maleisie.
    de groetne
    tojtojtoj!
    charles

  • 30 September 2007 - 10:33

    STEVENS Marleen:

    Hallo Donald,
    Wijze foto hoor. Ik benijd u niet met het warme weer dat weet je wel hé .Nog vele groetjes vanuit Oudenaarde en hou je goed. Tot wederschrijfs - hore - ziens.
    Marleen en familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2008

eindelijk wa tijd

21 December 2007

Alles dik in orde hier

01 December 2007

Nieuw vertrek

07 Oktober 2007

ik ben terug

24 September 2007

4de week
donald

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 9134

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: